miércoles, 15 de septiembre de 2010

Setembre

La gosera que m'ha fet desapegar-me d'esta página comença a disminuir ara que torna amb el ritme normal. Rafa ja  està fart d'escoltar mil excuses de per què fa no sé quants mesos que no escric res: que he estat fora, que no em va l'internet...
 I bé,ara que m'he fet l'ànim, he encés el portàtil, he entrat en la pàgina.... i no sé qué dir! Tenia pensats alguns temes, però no sé...no em semblen massa originals:

- Ja que enguany he tornat a Anglaterra, on feia 18 que havia anat i a Andorra que també en fa un grapat, pensava que podia parlar de com hem canviat, tant nosaltres com les coses que ens envolten. Però és un tema tan vist! I a més a més, tampoc isc massa ben parat, mireu, mireu....










- I mirant estes fotos, em ve al cap setembre. El fabulós mes de setembre: comença el curs, comença el treball, comença el gimnàs, comença la dieta....Sobre tot això, torna la dieta...(Per favor, que vinga prompte octubre!)

Així que bé, podeu vore que no tinc massa idees al cap. Espere les vostres suggèrencies...


PD. Hi ha que vore com he guanyat amb el temps, eh?





6 comentarios:

  1. Has guanyant temps, flagelant-te. Un aplauso. Valiente!

    ResponderEliminar
  2. Crec que he guanyat algo més que temps!! ;)

    ResponderEliminar
  3. No està tant mal. Les primeres són el abans i les altres el després no?
    Ara en serio, crec que no podem mirar el pas del temps sense pensar en les coses bones. Moltes coses han pasat des de l'anterior setembre. Pensa en les que falten fins al setembre que ve i no deixes escapar ninguna oportunitat.

    ResponderEliminar
  4. Oh Salva!!!!! Jo recorde el dia que et vam vore quan tornares d´Anglaterra "Ahhhhhhhh, y como hemos cambiado........"

    Doncs a mi setembre m´agrada, sempre a sigut un mes que m´agrada molt, i tal volta perque suposa tornar a la normalitat, tornar a treballar, començar el cole, i tots els nous i bons propòsits (la dieta i el gimnàs jo aquest setembre ni havia pensat en ells), fa menys calor, torna la programació normal a la TV...

    Que seria de nosaltres sempre de vacances????
    No et preocupes que octubre està ja aci, i novembre, per a Nadal ja no queda res, ufff!!! QUE AGOBIO!!! Poc a poc val?????????

    ResponderEliminar
  5. A mi el mes de Setembre és un mes que m'agrada molt. És un mes on comencen, per a mi, nous propòsits, noves il·lusions, un curs nou, estrenar coses, (encara que siga una paralel·la "molt agraida" i un refresquet per part de la direcció).
    Per a mi Setembre significa tenir una nova oportunitat per a fer les coses diferents al curs anterior.
    Per altra banda, dirte que continues estant tan guapo com fa 18 anys...

    ResponderEliminar
  6. El comentari anterior és meu.
    Esther

    ResponderEliminar