martes, 29 de junio de 2010

Una de Peñafiel (actualitzat)



Ja sé que soc un friki. Però l'altre dia, fullejant la revista Hola de la Boda Reial a Suecia per vore si les taules i les cadires eren de Ikea, em vaig trobar en aquesta foto. La meua curiositat natural em va fer buscar a Felipe i la Leti. I em va costar, però els vaig trobar (véase círculo amarillo). I la meua sorpresa va ser descomunal. Algú em pot explicar que feia el major del germans Calatrava vestit de ¿dona? a la boda de Victòria de Suècia? Ací les proves:


Actualització: La personalitat que il·lumina aquest post ja té nom. No és miss Suècia. Ni miss Sueca tampoc. És la Princesa Brigitta, germana del Rei de Suècia, pare de la novia. Després dels vostres comentaris jo intentava pensar a qui em recordava. Ja ho tinc:


                               

6 comentarios:

  1. No és el dels Calatrava, és la cosina flaca de Carmen de Mairena....I lo pijor és que a l'abuelo del cantó, el de dalta a l'esquerra li mola...

    (Bueno, no: lo pijor és que ...què fas tu calfant-te el cap en estes bobaes???) ;)

    ResponderEliminar
  2. Bé, lo pitjor, pitjor és que pijor és pitjor....però clar, amb tant de pijo en la foto....

    ResponderEliminar
  3. Vaja si li mola. té cara de vici i està fent saliva. Però perquè la veu d'esquenes!!! En quant el de la foto diga prou i es gire... a fugir. I nosaltres diguem que Elena és "la fea". Com estaran al seu país? Com és posible que no arribe una república? I qui és el valent que li dóna descendència? Imagine al home tancat al WC i tots a la porta: "va, que es por el bien del País, que a oscuras no se nota"

    ResponderEliminar
  4. Estimat Rafeta,deuries de fer mes entradesal blog com esta,estc partintme el cul jo asoles en l'oficina.

    Ara,jo crec que a l'abuelo del cantó el que li mola es l'altre abuelo del cantó de baix, que encara te mes cara de vici, i la calatrava ami hem recorda als goriles dels dibuixos animats.

    ResponderEliminar
  5. No sabria dirte si eres mes friki, més marujo o més pervertit. Inqualificable aquest post

    ResponderEliminar
  6. M'has deixat sense alé. I sense paraules. Voldria fer algun comentari però no em veig amb cor. Una altra vegada serà.

    ResponderEliminar