domingo, 27 de junio de 2010

Sort


Hi ha un tio de Jaén que diu que

La muerte es sólo la suerte
con una letra cambiada

I jo de vegades em pregunte...collons, què hauré fet jo per a tindre la sort que tinc! No vull dir amb açò que m'haja anat mal en la vida, que no seria cert. Però sí vull expressar la meua queixa, ja que, sent fill i germà de loteros, no m'ha eixit mai res  més que tornar els diners en alguna bonoloto i 10 o 11 eurets en un Euromillón compartit amb altres 4 "amijetas". La qüestió fonamental és que en tot allò referent a rifes, sortejos i demés...sembla que la deesa Fortuna s'està descollonant de mi. Allí va un llistat de totes les coses que m'han tocat:

  • Un lote de productes Acevi per a neteja. Mai ho oblidaré, fon el meu primer regal afortunat...Impressionant, veritat? Ca ma mare encara desprén l'embriagador aroma del fregapisos Acevi Ultrapino...
  • Un joc de copes de vi...són bones i les utilitze. Crec que em tocaren per a compensar lo del detergent...
  • Un baló firmat pels jugadors del València. (val, també esta xulo....espereu, espereu que ve lo bo...)
  • Un lote de cinc (5!) botelletes de crema per a les mans. Sí, em suen. Sí, les tinc grans. Però....no em feien falta tants!
  • Un pot de gomina... (sense comentaris).
  • Un pallasso de decoració, amb una espècie de perruca roja que donava una grima....ugggh. La gent que fa eixa classe de regals, és perversa!!!
  • Un meló d'alger. Com un bou: negre i de 500kg per lo menos...(val, li va tocar a ma mare, pero...qui anava pel mig de la verbena de Sant Joan amb el "Vitorino" al muscle??)
  • I per a completar la llista, hui ens han tocat dos sinagües de combregaora, velles i brutes. Que estarien molt bé si la meua dona o jo forem  combregaores i visquerem en els 70....Surrealista..

Ja ho he dit. La deesa Fortuna s'ho passa pipa amb mi. És vore'm comprar una papereta de qualsevol cosa i comença a partir-se... Què cabrona!


3 comentarios:

  1. No et preocupes per tindre mala sort, a mi mai m´ha tocat res, llevat d´un pack de dentífrics que estaven caducats, a tu encara et toca alguna cosa.
    Però jo em faig una pregunta: On collons et toquen totes estes coses? Salva, millor canvia d´ambient o posa una vidriola...

    ResponderEliminar
  2. Els coles de monges i les parròquies de poble és lo que tenen.....:)

    ResponderEliminar
  3. fes cas a mamen Salveta,fes cas!!

    ResponderEliminar